Kumppanit

Helsingin juhlaviikonloppu toteutetaan yhteistyössä kumppaneiden kanssa.

Pääyhteistyökumppanit:

 

Elisa on tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden edelläkävijä. Elisan asiakkaana on 2,8 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota, ja kattavassa verkossa yli 6,3 miljoonaa liittymää. Lähes 140-vuotisella matkallaan Elisa on aina hakenut uutta ja haastanut vallitsevia käytäntöjä asiakkaiden hyväksi. Sitoutunut henkilöstö, vahva oppimisen kulttuuri ja innovaatiot ohjaavat Elisan kehitystä, jolla yritys vahvistaa edelleen asiakastyytyväisyyttä, positiivista vaikutusta yhteiskuntaan sekä taloudellista tulosta.

”Helsingin juhlaviikonloppu antaa suomalaisille ja Elisan omille asiakkaille mahdollisuuden virkistäytyä poikkeuksellisen kevään jälkeen. Elisan uusi missio ’Digitalisaatiolla kestävä tulevaisuus’ luo pohjan monimuotoisen ja elämyksellisen kulttuurin tukemiseen”, sanoo Elisan viestintäjohtaja Katiye Vuorela.

 

Helsingin Sanomat on laatujournalismin ja digitaalisen journalismin edelläkävijä. Jo 130 vuotta sananvapauden, totuuden ja tasa-arvon puolesta.

“Helsingin juhlaviikot Huvila-telttoineen ja Taiteiden öineen on ollut vuosia yksi vuoden kohokohdista myös Hesarissa. Tämä poikkeusvuosi ei ole lannistanut yhteistyötämme nytkään: idearikkaan, pirskahtelevan ja pitkäaikaisen yhteistyön voimalla tarjoamme tänäkin syksynä yhdessä taide-elämyksiä, joiden vietäväksi voi heittäytyä jälleen myös Hesarin kanavissa”, kertoo Helsingin Sanomien markkinointipäällikkö Niina Käkelä.

Lue lisää yhteistyöstä »

 

OP Ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, jolla on kaksi miljoonaa omistaja-asiakasta ja 12 000 työntekijää. OP tarjoaa kattavan pankki- ja vakuutuspalvelujen kokonaisuuden henkilö- ja yritysasiakkaille. OP Ryhmän muodostavat osuuspankit sekä ryhmän keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. OP Ryhmän perustehtävänä on edistää omistaja-asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia.

”Haluamme olla läsnä siellä, missä asiakkaammekin ovat, ja tukea kestäviä arvoja yhteiskunnassamme. Yhdessä Helsingin juhlaviikonlopun kanssa tuomme taiteen turvallisesti ihmisten lähelle ja tarjoamme ainutkertaisia elämyksiä”, sanoo OP:n viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Tuuli Kousa.

Lue lisää yhteistyöstä »

 

Sponsorit:

Accenture on toiminut Suomessa vuodesta 1989. Tänä päivänä Accenture palvelee asiakkaitaan – pääosin eri toimialojen suuryrityksiä ja julkishallinnon organisaatiota – yli 1000 ammattilaisen voimin. Accenture tukee asiakkaitaan liiketoiminnan kehittämisessä ja muutoskyvyn rakentamisessa ennakoinnista toteutukseen strategian, konsultoinnin, innovoinnin ja teknologian keinoin. Globaali asiantuntemus ja kumppanuudet tukevat toimintaa.

”Juhlaviikot on upea perinne ja kokonaisuus, josta on yli 20-vuotisen kumppanuuden ansiosta muodostunut meille merkityksellinen kesän loppuhuipennus. On todella hienoa, että luovuuden sekä hyvän tahdon ja yhteistyön ansiosta perinne pysyy elossa Juhlaviikonlopun muodossa. Luvassa on varmasti hienoja elämyksiä ja niiden myötä tarpeellisia hyviä muistoja vuodesta 2020”, sanoo Tomas Nyström, Accenture Suomen toimitusjohtaja.


Clear Channel Suomi Oy on valtakunnallinen ulkomainosyhtiö. Yhtiö on osa globaalia Clear Channel Outdoor -konsernia. Clear Channel Suomen mainosratkaisut tavoittavat halutun kohderyhmän niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Mainoslaiteverkostot sijaitsevat kaupunkien keskustoissa, suosituimmissa kauppakeskuksissa ja myymälöiden sisällä, vilkkaimpien teiden varsilla, Helsingin Satamassa ja Helsinki-Vantaan lentoasemalla.

Clear Channelin tavoitteena on vähentää liiketoiminnan aiheuttamia ympäristövaikutuksia. Yhtiö ottaa vastuullisuuden huomioon kaikessa toiminnassaan ja tahtoo tarjota asiakkailleen entistä kestävämpiä ratkaisuja ympäristön kuormitusta vähentämällä, energiatehokkuutta parantamalla ja kierrätystä lisäämällä.

”Yhteistyö Helsingin juhlaviikonlopun kanssa tukee tavoitettamme olla mukana helsinkiläisten elämässä ja rakentaa elävää ja viihtyisää Helsinkiä. Meille Clear Channelilla yhteistyökumppanuudet ovat luonnollinen tapa osallistua meitä kiinnostavien asioiden ja ilmiöiden kehittämiseen. Yhteistä kumppaneillemme on, se että ne tuovat kodin ulkopuolella elämyksiä ihmisten arkeen. Helsingin juhlaviikonlopun yhteistyössä hyödynnetään upealla tavalla ulkomainonnan mahdollisuuksia tuomalla taide turvallisesti ihmisten lähelle. Elokuussa taide näkyy kaikkialla Helsingissä”, kertoo Clear Channelin markkinointipäällikkö Pilvi Rissanen.

 

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen noin 630 000 asiakasomistajaa. HOK-Elanto työllistää noin 6000 henkilöä pääkaupunkiseudun yli 300 toimipaikassa ja sen tarjoamat palvelut ja edut on suunniteltu erityisesti asiakasomistajille. HOK-Elanto on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja ja Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. www.hok-elanto.fi

”HOK-Elannossa sponsoroinnin tavoitteena on kehittää ja edistää HOK-Elannon toimialueen hyvinvointia sekä arjen mukavuutta. Asiakasomistajille tarjotaan lisäarvoa olemalla mukana kohteissa, jotka ovat osa heidän ja HOK-Elannon arvomaailmaa. Pitkäaikainen ja hedelmällinen sponsorointiyhteistyömme Helsingin juhlaviikkojen kanssa on toteuttanut näitä tavoitteitamme erinomaisesti”, HOK-Elannon viestintä- ja markkinointijohtaja Tuomas Ahola toteaa.

 

Palvelukumppanit:

Heku Oy on markkinointipalveluyritys, jonka palvelut kattavat niin luovan suunnittelun kuin tuotannon, ratkaisujen jalostamisen, monistamisen ja jakamisen digistä printtiin.

”Markkinointipalveluyritys Heku on kokenut vuodesta 1938 pääkaupunkimme kanssa niin hyviä kuin poikkeuksellisiakin aikoja. Meistä taide elävöittää kaupunkia, se kuuluu jokaiselle ja haluamme olla mukana tarjoamassa piristäviä elämyksiä kaikille. Siksi olemme tehneet Helsingin juhlaviikkojen kanssa yhteistyötä jo vuosia. Tänä poikkeuksellisena kesänä näemme entistä suuremman tarpeen elävän taiteen tukemiseen sekä elämysten tarjoamiseen, ja sen vuoksi lähdimme jälleen mukaan Juhlaviikonlopun kumppaniksi”, toteaa toimitusjohtaja Petri Telaranta.

 

PunaMusta Oy on kotimainen, vastuullinen yritysnäkyvyyden ammattilainen, jonka ratkaisuvalikoima kattaa perinteisten painotuotteiden lisäksi mm. 100 % hiilineutraalit painotuotteet, suurkuva- ja näkyvyystuotteet sekä digitaaliset näytöt ja niiden hallintaohjelmistot. PunaMustan suunnittelupalvelu kattaa kaiken lehtitaitosta bannereihin ja markkinointilogistiikka asiakkaan markkinointimateriaalien kuljetukset, hankinnat ja varastoinnit sekä tiedon varaston arvosta. PunaMusta Digital tarjoaa digitaalisen julkaisun ja brändinhallinnan työkalujen lisäksi mm. verkkosivusto- ja verkkokauppatoteutukset analytiikkapalveluineen.

 “Kumppanuus Helsingin juhlaviikkojen kanssa mahdollistaa PunaMunamustalle näkyvyyttä tapahtumien eri materiaalien ja  palvelujen tuottajana.  PunaMusta myös hyödyntää Helsingin juhlaviikkojen monipuolisia tapahtumia omissa asiakastilaisuuksissa. Helsingin juhlaviikkojen tapahtumista löytyy aina sopiva tilaisuus eri asiakasryhmillemme”, toteaa asiakkuusjohtaja Esa Nykänen.

 

Renault, yksi maailman johtavista autonvalmistajista, on valmistanut autoja jo vuodesta 1898. Vuonna 2019 myytiin lähes 2,4 miljoonaa Renault-merkkistä henkilö- ja pakettiautoa yhteensä 134 maassa. Renaultin erottuva muotoilu ja innovatiiviset tekniset oivallukset tuovat omistajilleen iloa jokapäiväiseen auton käyttöön. Yksi merkin tavoitteista onkin tarjota edistyksellistä teknologiaa kohtuulliseen hintaan kaikkien käytettäväksi. Renault on myös markkinajohtaja sähköautojen myynnissä Euroopassa. Joka kolmas Euroopan teillä liikkuva sähköauto on Renault-merkkinen. Tavara-autoissa Renault on ollut myyntitilastojen kärjessä jo kahdenkymmenen vuoden ajan Euroopassa.

”Yksi Renaultin vahvimmista piirteistä mukavuuden lisäksi on tyylikäs muotoilu. Laadukas muotoilu ja esteettiset elämykset ovat merkityksellisiä myös taiteen ja kulttuurin kentällä, ja siksi Juhlaviikot on meille hyvin luonnollinen yhteistyökumppani”, kommentoi Renaultin maahantuonnin toimitusjohtaja Heikki Vuorinen.